همشهری آنلاین: در دومین روز رقابت‌های واترپولوی جوانان جهان، تیم ملی جوانان ایران نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

waterpolo Logo

به گزارش سايت فدراسیون شنا، تیم ملی جوانان ایران در دومین دیدار خود به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در نهایت با نتیجه 13 بر 1 شکست خورد.

تیم ملی ایران در حالی این دیدار را به حریف خود واگذار کرد که بازیکنان ایران نسبت به بازی روز گذشته مقابل ژاپن بازی بسیار خوبی را ارائه کردند و توانستند موقعیت‌های خوبی را برای گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

بازیکنان ایران در کوارتر اول توانستند با ارائه يك بازی منطقی حریف را در کنترل خود داشته باشند، اما تغییر تاکتیک از سوی کوسه‌ها موجب شد تا این تیم به گل‌های بیشتری برسد.

نیمه اول با نتیجه 3 بر 0 پایان یافت. در کوارتر دوم بازیکنان ایران بر تلاش خود افزودند و توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند اما در ادامه این استرالیا بود که گل‌های چهارم و پنجم را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه 5 بر 1 به سود استرالیا پایان یابد.

بازيكنان ايران در کوآرتر چهارم برای کم کردن اختلاف وارد آب شدند اما در نهایت اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با نتیجه 13 بر 1 پایان یافت.

تیم ملی ایران روز سه‌شنبه در سومین دیدار خود باید به مصاف تیم آرژانتین برود.

کد خبر 267721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha